cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

האישה החשדנית, היא הבוגדנית!

למשרד החקירות שלנו פנתה אישה אמידה וטענה בפני החוקר הפרטי המנהל את המשרד כי היא חושדת שבעלה מנהל רומן ממושך עם אחת המזכירות שלו. היא ביקשה שנבצע שבוע שלם של מעקבים אחריו. היא דרשה בתוקף מהחוקר הפרטי האחראי בשטח לקבל דיווח מיידי כשבעלה יוצא מהמשרד שלו ומתחיל בנסיעה ברכבו.

החוקר הפרטי המנהל את משרד החקירות שלנו נענה לבקשתה של האישה ושלח צוות של שני חוקרים פרטיים לעקוב אחר בעלה. במהלך המעקב התברר לחוקרים כי הבעל מנהל עסק גדול והוא מגיע בבוקר למשרדו ושוהה במקום עד לשעות אחר הצהריים. משרדו של הבעל ממוקם במבנה חדיש בקומה הראשונה של הבניין עם חלונות ענקיים (ללא וילונות). מבחינת החוקרים הפרטיים שלנו, היה מדובר במקום אידאלי לתצפית. במשך כל שעות המעקב, הבחנו בתנועותיו של הבעל והקשר שלו עם המזכירות השונות במשרד. הבעל גם נראה אוכל בתוך המשרד ולא יוצא לאכול במסעדות הרבות שסביבו. וכך המשיכו החוקרים הפרטיים במעקב יומיומי אחרי הבעל. יום יום הוא נראה עובד במשרדו ובתום יום העבודה חוזר לביתו. הוא לא נראה נפגש עם מזכירתו מחוץ לכותלי המשרד ו/או עם כל אישה אחרת.

החוקרים הפרטיים העבירו את ממצאי המעקב למנהל משרד החקירות שלנו והוא דיווח לאישה כי בעלה לא נראה מנהל קשר רומנטי עם אישה כלשהי. האישה חזרה וטענה בפני החוקרים הפרטיים כי היא חושדת בבעלה וביקשה ממנהל משרד החקירות שלנו להמשיך במעקבים אחר בעלה למשך שבוע נוסף. מנהל משרד החקירות ניסה לשכנע אותה כי מדובר בהוצאת כספים מיותרת, אך היא הורתה לו (למרות הממצאים החיוביים) להמשיך במעקבים אחר בעלה. היא חזרה וביקשה מהחוקרים הפרטיים שנמצאו בשטח לדווח לה מידית בעת שבעלה עוזב את משרדו בנסיעה. וכך המשיכו החוקרים הפרטיים במעקב, כאשר הם מתעדים את הבעל יום יום באותה שיגרת עבודה. באחד מימי המעקב, שהה מנהל משרד החקירות שלנו באזור מגוריה של האישה שהזמינה את החקירה (לצורך של פגישה עם לקוח אחר) ולהפתעתו, כשיצא מאחד הבתים באזור, הוא הבחין במזמינת העבודה כשהיא עומדת על סף ביתה ונפרדת בנשיקה צרפתית ממושכת מגבר זר. הגבר יצא מביתה, נכנס למכונית מפוארת ועזב את המקום בנסיעה. ביום למחרת, מנהל משרד החקירות שלנו הבחין שוב בגבר (אותו ראה יום קודם) מגיע לביתה של האישה, שוהה בביתה כשעה וחצי ונוסע לדרכו. גם הפעם הם נפרדו בנשיקה ממושכת על מפתן הדלת.

למנהל משרד החקירות שלנו "נפל האסימון" – הוא הבין כי האישה מבקשת בעצם "שנשמור על בעלה" בזמן שהיא מארחת בביתה את המאהב שלה. זו גם הסיבה שדרשה והתעקשה כי החוקר הפרטי הנמצא בשטח יעדכן אותה מידית כאשר בעלה יוצא ממשרדו. יוצא אפוא, כי היא בזבזה כספים רבים רק כדי שנשמור על בעלה במטרה שלא יפתיע אותה חס וחלילה, עת שהיא מקיימת יחסי מין בביתה עם המאהב שלה. לימים, גילתה אשתו של המאהב את הקשר של בעלה עם הלקוחה שלנו. היא דאגה לספר לבעל הנבגד את כל הידוע לה והוא החליט להתגרש בסופו של דבר להתגרש מאשתו.

מוסר השכל: הצד המשלם למשרד החקירות הפרטי – הוא לא תמיד הצד המוסרי בחקירה. אנו כחוקרים פרטיים חייבים להבין היטב את מהות החקירה כדי לא למצוא את עצמנו עובדים עבור גורמים עבריינים המעוניינים לדלות מידע בנוגע לאובייקט מסוים ולנצל את המידע לעשיית פשע.

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניסיון דריסה או ניסיון הפחדה?

היה זה ממש בתחילת דרכי כחוקר פרטי. נשכרנו ע״י בעל מפעל לוחות אסבסט ששכן אז ליד...

המשך קריאה

גרושין בצל לידה של ילד נכה

לפעמים כידוע, נולד תינוק עם נכות כזו או אחרת. כאשר מדובר בנכות רצינית, הדבר יכול להוביל...

המשך קריאה

עוור, עוור – אבל רואה לא רע...

סיפורנו הפעם נסוב על דמות ציבורית במגזר הערבי, שטען כי איבד את כושר השתכרותו, היות...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות