cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

המרובע הרומנטי – סיפור חקירה

אנחנו רגילים למקרי "משולש רומנטי", בעל/אישה ומאהב/ת, אך מה קורה כאשר לשני בני הזוג יש מאהב/ת? הגיעה אלינו אישה עם הסיפור השגרתי שבעלה בוגד בה, רק שהיא שכחה לספר, שגם היא בוגדת בו.

צוות חוקרים ממשרד החקירות שלנו החל במעקבים אחר הבעל. הדבר היה לא פשוט לגמרי – האיש עבד במתקן בטחוני בתפקיד בכיר. אמנם היציאה מהמתקן הייתה לכביש ראשי סואן, אך הייתה אפשרות יציאה גם מכיוון אחר לגמרי. הסברנו לאשה שיהיה צורך בשני צוותי מעקב. האישה שלא סבלה ממחסור בכסף, הסכימה שמשרד החקירות שלנו יתצפת על שני היציאות מהמתקן.

החוקרים הפרטיים של משרד החקירות שלנו התייצבו לתצפית בשתי היציאות, לא מול השערים, כדי שהקב"טים של המתקן לא יזמינו משטרה, אלא במרחק סביר, שמאפשר לראות את רכבו של הבעל, אם וכאשר יצא ברכבו (לא הייתה כל אפשרות לכסות את האופציה, שיצא ברכב אחר, כולל לא ברכב הסעה). לאחר מספר ימים בהם הבעל יצא ונסע ישירות לביתו (הוא יצא בשעות מאוחרות והנחנו שהוא עייף מכדי לבגוד באשתו…), הגיע יום בו הבעל נראה ע"י חוקרינו, יוצא מהיציאה האחורית של המתקן, בשעת אחר צהריים מוקדמת.

הוא החל בנסיעה סחור-סחור כמי שבודק אם יש מעקב אחריו. לקחנו זאת בחשבון והזעקנו את הצוות שתצפת ביציאה הראשית מהמתקן וכך היו ארבעה כלי רכב מאוישים בארבעה חוקרים פרטיים ממשרד החקירות שלנו, במעקב אחר הבעל. לא היה לו סיכוי מול כל כך הרבה חוקרים פרטיים מנוסים, סתם כך להיעלם. ואכן, בשלב מסוים נמאס לבעל והוא נסע לאחת השכונות השקטות של העיר, החנה את רכבו מול אחד הבניינים רבי הקומות והחל לצעוד ברגל תוך כדי שהוא מעיף מבטים לכל עבר. החוקרים הפרטיים המנוסים של משרד החקירות שלנו עקבו אחריו, כשהם מתחלפים ביניהם. כעבור כ-10 דקות, נכנס הבעל לאחד הבניינים, ממש לא מול זה שחנה וניגש למעלית. החלטנו ל-"שרוף" את אחד מהחוקרים הפרטיים עם "בייבי פייס" והלה עמד מאחורי הבעל. הם נכנסו למעלית, כשהבעל מעיף מבט בחוקר שעשה עצמו אדיש. הבעל לחץ על כפתור הקומה העשירית והחוקר הפרטי לחץ על כפתור קומה 11, למקרה שהבעל יחליט לעלות או לרדת קומה ברגל. נראה שלבעל נמאס ממשחקים והוא נכנס ישירות לאחת הדירות בקומה העשירית (מאוחר יותר מצאנו באיזו דירה גרה אשה בודדה, אבל לא זה הסיפור). בצאתו משם, כשחוקרינו עקבו אחר הבעל לביתו, בית בודד בפרבר העיר, הם שמו לב שאשתו חולפת ממול ברכבה, שהיה מוכר לה ובעקבותיה נוסעות שתי מכוניות, מוכרות להם: היו אלה חוקרים ממשרד חקירות אחר, שפעל עבור הבעל, שעקב אחר אשתו.

כששאלנו למחרת את האישה אם היה נאמנה לבעלה, הסמיקה ושאלה מדוע. אמרנו לה שנדמה לנו כי גם אחריה עוקבים. בשלב זה נשברה והודתה שגם היא בוגדת בבעלה והסכסוך ביניהם הוא על כסף גדול. יעצנו לה להגיע לפשרה, היות וכמו שאנחנו "תפסנו" את בעלה בוגד בה, סביר שגם אותה יתפסו בוגד בו. וכך היה – הזוג הגיע לפשרה מכובדת. אמנם אין כאן "הפי אנד", אך לפחות יש סיום מכובד.

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניסיון דריסה או ניסיון הפחדה?

היה זה ממש בתחילת דרכי כחוקר פרטי. נשכרנו ע״י בעל מפעל לוחות אסבסט ששכן אז ליד...

המשך קריאה

גרושין בצל לידה של ילד נכה

לפעמים כידוע, נולד תינוק עם נכות כזו או אחרת. כאשר מדובר בנכות רצינית, הדבר יכול להוביל...

המשך קריאה

עוור, עוור – אבל רואה לא רע...

סיפורנו הפעם נסוב על דמות ציבורית במגזר הערבי, שטען כי איבד את כושר השתכרותו, היות...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות