cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חוקר פרטי מחירים

חוקר פרטי מחירים – זה תלוי

לפני שאתם שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי, מכול סיבה שהיא, חשוב לוודא שהציפיות שלכם לגבי המחיר הן ריאליות, ולבדוק מראש ״כמה זה יעלה לי?״

ישנם כמה גורמים שעשויים להשפיע על עלות השירות, למשל:

  • האם המחיר הוא קבוע או שעתי?
  • האם המחיר נקבע לפי סוג השירות?

חוקר פרטי מחירים קבוע או שעתי

מחיר החקירה ייקבע ע״י מנהלי המשרד בהתאם למקרה ומה הוא מחייב מבחינת השקעה להשגת המידע המבוקש.
המשרד לא יתחיל בחקירה בטרם הגיש הצעת מחיר וקבל את הסכמת הלקוח למחיר.
ההצעה והאישור יינתנו בכתב כמו גם הסדר התשלום עבור החקירה.
ייתכנו שני בסיסים להגשת ההצעה. האחד מחיר כולל והאחר על בסיס שעות עבודה וקילומטרז׳.
לרוב יידרש הלקוח לשלם מחצית המחיר שנקבע בתוספת מע״מ מראש והיתרה עם סיום החקירה והגשת הדוח והחשבון.
המשרד מקבל את כל אמצעי התשלום – שיקים, מזומן או כרטיס אשראי.
כנגד כל תשלום תוגש ללקוח חשבונית מס מקור.

חוקרים פרטיים מחירים עלויות נוספות

אם החקירה דורשת שימוש בציוד מסוים, בשהות במלון, וכאמור בנסיעות, הוצאות אלה יתווספו לתשלום שיגבה מהלקוח. אם זה המקרה, חוקר פרטי מחירים אמור להודיע לכם על תוספות המחיר ומדוע היה צורך בפעולות הללו.

לפעמים, עלות הציוד כבר נכללת בתשלום השעתי של החוקר הפרטי, אז אל תשכחו לשאול לגבי חיובים נוספים שאולי אינכם מודעים להם.

למה שווה לשכור חוקר פרטי מחיר מקצועי?

ייתכן שתתפתו לשכור את שירותיו של חוקר זול ופחות מנוסה, אבל קחו בחשבון כי:

  • חוקר לא מנוסה עלול להשלים את המשימה בזמן ארוך בהרבה מהחוקר המקצועי.
  • ייתכן שרמת התוצאות של חוקר זה לא תהיה ברמה גבוהה ולא תהיה שמישה בבית המשפט, במקרה הצורך.
  • סביר להניח כי שכירת שירותיו של חוקר פרטי מקצועי, שיודע את כל פרטי החקירה, לפְנַי וְלִפְנִים – החל מהכרת החוק וכלה בציוד הספציפי הנדרש לחקירה – יוכל לחסוך לכם זמן, כסף ודאגה.

לפני שאתם שוכרים את שירותיו של החוקר, התייעצו אתו לגבי העלות ולגבי הצפי לסיום המשימה. שירותי הייעוץ יעלו 800 שקלים.

כמו כן, הקפידו לקבל חוזה מפורט וסיכום של המקרה הכולל רשימה מפורטת ומתועדת של פעילויות החוקר, כך שהחיובים הנלווים יהיו ברורים.

אצלנו, במ.ח.א משרד חקירות אזרחיות וותיק ומנוסה, תקבלו שירות מקצועי מעולה, חוקרים מיומנים המצוידים בציוד המתקדם ביותר ותמורה מלאה לציפיות ולעלויות שלכם.

חוקר פרטי –  מחיר משתלם ללקוחות

כיום ישנם לא מעט אנשים בישראל אשר בוחרים להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי למגוון מטרות. במידה וגם אתם מעוניינים בשירותים אלה, חשוב להכיר כמה נקודות מרכזיות אשר יסייעו לכם בבחירה נכונה של חוקר פרטי מקצועי בעל רישיון אשר עבר שנות הכשרה ארוכות הכוללות ניסיון בתחום הנקודתי אותו תרצו לחקור. אנשים רבים כלל לא מודעים לעובדה זו אך כיום ישנם לא מעט חוקרים פרטיים אשר מנוסים בתחום מאוד נקודתי, בו הם יוכלו להציע לכם שירות מיטבי אשר יניב תוצאות חקירה מרשימות במיוחד. בחירה בחוקר פרטי אשר רוב שנות עיסוקו עבד בתחום שאינו קשור לתחום אותו אתם רוצים לחקור עלולה לגרום לתוצאות חקירה מוגבלות בלבד אשר לא יצליחו להניב את התוצאות להם ציפיתם. מעוניינים לקבל מידע על חוקר פרטי מחיר? פנו אל משרד חקירות מ.ח.א.

קבלת מידע על חוקר פרטי מחיר, וכיצד לבחור נכון

לפני שאתם בוחרים את החוקר הפרטי הטוב ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם, חשוב לדעת לבחור נכון את החוקר הפרטי שעבר את מלוא שנות ההכשרה שלו וקיבל את רישיונו לעסוק בתחום כדין. ישנם חוקרים פרטיים אשר עוסקים בכלל התחומים ללא כל בעיה ולא תחום נקודתי בהם עברו את הכשרתם וניסיונם, אך על פי רוב החוקרים אליהם תגיעו לא יהיו כאלה. בדיוק לשם כך נוצרו משרדי החקירות אשר מספקים עבור הציבור הרחב חוקרים פרטיים ברמה הגבוהה ביותר, המחזיקים את כל הרישיונות הנדרשים וכמובן מותאמים לתחום הספציפי אותו תרצו לחקור. חוקר פרטי מחירים שתידרשו לשלם עבור שירותיו של החוקר הפרטי משתנים מאוד בהתאם לאופי החקירה ודרך הפעולה שיש לבחור בה על מנת לחקור את הנושא בצורה מיטבית.

מענה מקצועי מאנשי צוות נוספים, רכב צמוד או אף רחפן מצלמה מתקדם

ישנם מקרים בהם החוקר הפרטי יידרש להסתייע בצוות נוסף, ברכב צמוד או אף ברחפן מצלמה מתקדם על מנת להגיע לכל הפרטים הרלוונטיים. במקרים אלה על פי רוב עלות החקירה תהיה כמה אלפי שקלים לכל הפחות. אך לעומת זאת ישנם מקרים בהם חוקר פרטי יכול לאתר פרטים רלוונטיים ללא כל צורך ביציאה לשטח מה שכמובן מוזיל משמעותית את עלויות החקירה שיכולה להסתכם בכמה מאות שקלים בודדים בלבד. לכן לפני שאתם בוחרים להתחיל הליך של חקירה בעזרתו של החוקר הפרטי חשוב לדעת כי עלויות החקירה משתנות בהתאם לאופי החקירה ולזמן והמשאבים שהיא מצריכה מהחוקר הפרטי. לפרטים נוספים, ניתן לציור קשר עם משרד חקירות מ.ח.א.

חוקרים פרטיים מחיר

אנשים רבים, שמעוניינים לעשות שימוש בשיחוקר פרטי מחיריםרותיו של חוקר פרטי מקצועי אשר יסייע להם לחקור תחום מסוים, כלל לא יודעים מהו התהליך העומד לפניהם. על כן במידה וגם אתם מעוניינים להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי מקצועי חשוב להכיר כמה נקודות מרכזיות לפני שאתם מתחילים את מלוא תהליך. נקודות אלה יסייעו לכם להתכונן נכון לקראת הליך החקירה הן מבחינה כלכלית, הן מבחינה מקצועית וכמובן לדעת לבחור נכון את החוקרים הטובים ביותר אשר יצליחו לעשות עבורכם את השירות המיטבי. מעוניינים לקבל מידע על חוקרים פרטיים מחיר? פנו אל משרד חקירות מ.ח.א.

חוקרים פרטיים מחיר ומידע חשוב נוסף

  • ראשית, חשוב להדגיש ולומר כי כיום ישנם לא מעט חוקרים פרטיים אשר עובדים ללא רישיון תעסוקה. חוקרים פרטיים ללא רישיון לעסוק בכך אין הם עברו את מלוא מסלול ההכשרה הארוך, אשר מחייב אותם לעבור מה שכמובן עתיד לפגוע באופן ישיר בתוצאות החקירה. לכן חשוב לוודא כי החוקר הפרטי בו אתם מתעניינים מחזיק בכל האישורים והרישיונות הנדרשים על מנת לעסוק בתחום זה.
  • שנית חשוב לדעת כי לא כל החוקרים הפרטיים יוכלו לחקור בצורה הטובה ביותר את כל התחומים השונים. על פי רוב החוקרים הפרטיים עוסקים בתחומים ממוקדים בהם הם עברו את רוב מסלול ההכשרה שלהם וכן את רוב שנות הניסיון שלהם. בתחומים אלה הם יהיו הטובים ביותר וידעו להפיק את המרב עבור הלקוחות אך בתחומים אחרים בהם הניסיון שלהם אינו רב, הם עלולים לטעות בהליכי החקירה ולהניב תוצאות לקויות.
  • שלישית, באשר למחירים אשר תידרשו לשלם עבור הליך חקירה חשוב להבין כי המחירים משתנים מאוד בהתאם לצורכי החקירה האישית שלכם. הגורמים המרכזיים אשר משפיעים באופן ישיר על המחיר הם: הצורך בסיוע נוסף של אנשי צוות לשם מילוי החקירה על הצד הטוב ביותר, הצורך ברכב צמוד, הצורך ברחפן מצלמה מתקדם ועוד שלל אמצעים שונים. ישנן עבודות אותן החוקרים הפרטיים יוכלו לבצע ללא כל צורך ביציאה מהמשרד שלהם, ולעומתן ישנן עבודות אשר יחייבו את החוקרים לשהות שעות ארוכות בשטח על מנת להצליח לתפוס את אובייקט החקירה על הצד הטוב ביותר.

חוקר פרטי מקצועי לתחום הנקודתי אותו תרצו לחקור

עלויות חקירה המצריכה סיוע של אנשי צוות, רכב צמוד ואמצעים טכנולוגיים חדשניים עלולה להגיע לאלפי שקלים לכל הפחות, ולעומת זאת חקירה פשוטה אשר יכולה להתבצע ממשרד החוקר הפרטי לא תעלה לכם יותר מכמה מאות שקלים בודדים. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל משרד חקירות מ.ח.א.

 

 

 

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירות רקע

חקירות רקע כיום, יש לא מעט סוגים שונים של חקירות אשר נעשות על ידי חוקרים פרטיים...

המשך קריאה

חוקר פרטי במרכז

אנשים רבים נדרשים לשירותיו של חוקר פרטי במרכז הארץ, למגוון רחב של תחומים בהם החוקר...

המשך קריאה

קוד אתי חוקרים פרטיים

1. מהו קוד אתי של מקצוע? קוד אתי של מקצוע הוא מערכת של עקרונות מנחים, המשקפים...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות