cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירות בתחומים מגוונים

יש מקרים שבהם יש צורך בשירותיו של חוקר פרטי כדי לבצע חקירות במישור האישי או במישור העסקי. כיוון שמדובר בעבודה מקצועית וייחודית ביותר שיש לבצע במלוא תשומת הלב כדי שדבר החקירה לא יתגלה, חשוב לשכור את שירותיו של חוקר מיומן בעל רזומה עשיר אשר ניהל חקירות רבות בתחום הנדרש וגם בתחומים אחרים. מי שעוסק בכך פיתח עם השנים חושים מאד מפותחים וכל רמז קטנטן מוביל להישגים משמעותיים במהלך החקירה כדי להגיע לתוצאות מעולות.

לא אחת מדובר במצבים אקוטיים הקשורים לעסק או לזוגיות ולכן העלות של ביצוע חקירות היא חשובה ביותר. אדם שאין לו כסף נזיל בוחן כמה דרכים כדי להשיג את הסכום הנדרש למטרה זו. אחת האופציות היא לקיחת הלוואה של משכנתא הפוכה על סמך נכס השייך ללווה והוא משמש בטוחה. היתרון באפשרות זו היא שאין צורך לשלם בכל חודש את החזר הקרן והריבית, אלא אפשר להחזיר ריבית בלבד או לא להחזיר כספים כלל אחת לחודש, ואת ההתחשבנות הסופית מבצעים רק לאחר מותו של בעל הנכס. בדרך זו כל אדם יכול ליהנות מכספי המימון שהוא יקבל מהבנק ולשלם עבור הפעולות הנחוצות לו. 

ניהול חקירות מסועפות 

כאשר יש התנהלות לא תקינה באחת המחלקות בחברה, המנהלים מבינים שיש בעייתיות אך אינם מבינים באופן מדויק מהיכן היא נובעת. זו הסיבה שהם מגייסים חוקר מנוסה שיבצע חקירות סמויות וגם גלויות כדי לאתר את מקור הנזק. לעיתים מדובר בעובד שמצליח בדרכים שונות לגנוב כספיים מהקופה או באמצעות פעולות מתוחכמות במחלקת הכספים, כמו העברת כספים מחשבון הבנק של החברה לחשבון הבנק הפרטי שלו. 

ריגול תעשייתי בעסקים 

או לחלופין קבוצה של עובדים שמבצעים יחד פעולות מתואמות, זה קורה בתחומי עשייה רבים שבהם העובדים האלו מבצעים ריגול תעשייתי ומעבירים מידע לגורמים מתחרים, עובדים שמחבלים בהתנהלות הנורמטיבית בעבודה או ממרידים את העובדים נגד ההנהלה. 

חקירות בנושא זה הן אקוטיות כיוון שככל שיבוצעו חקירות בהקדם ויוסקו המסקנות הנכונות, כך הפעולות הלא תקינות הללו יפסקו מהר יותר. זאת כדי לא ליצור מצב שבו כדור השלג יתגלגל ויהיו השלכות קשות על פעילותה הכלכלית של החברה ואף לקריסתה במקרים קיצוניים. 

חקירה במישור האישי 

בגידה בין בני זוג היא תופעה מוכרת וכואבת. כאשר יש חשד של אחד מבני הזוג בכך, הדרך הטובה ביותר היא לא להתעמת עם בן הזוג אלא לפנות לחוקר פרטי כדי שיחקור זאת באופן מעמיק. חקירות מסוג זה מתבצעות במקומות שאליהם נוהג אדם זה להגיע על פי מעקב שבוצע אחריו. בבית, במשרד, בבית מלון ואף בחו"ל.

רק לאחר שיש הוכחות ממשיות כמו צילומים או סרטונים יוכל בן הזוג השני לגבש דרך פעולה על פי תוצאות חקירת המקרה, חשיפת המידע, בחינת האפשרות לגירושין ועוד. 

 

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניהול פיננסי אחראי: המפתח למניעת עבירות כלכליות והבטחת עתיד כלכלי איתן

ניהול פיננסי אחראי הוא הרבה יותר מאשר מעקב אחר חשבון העו"ש. זהו תהליך הוליסטי המשלב...

המשך קריאה

שירותי משרד לחוקרים פרטיים

למה משרד חקירות צריך לקחת שירותי משרד במיקור חוץ? ישנן סיבות רבות מדוע משרד חקירות עשוי...

המשך קריאה

ציוד חובה לכל חוקר פרטי

חוקרים פרטיים צריכים להיות מצוידים היטב כדי לבצע את עבודתם בצורה יעילה ובטוחה. הציוד החיוני...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות