cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירות מהימנות – סיפור מקרה

הגיע אלינו מנכ"ל חברה, שקיבל לעבודה מנהל כספים, שהביא עימו מכתבי המלצה מרשימים ממקומות עבודה קודמים. בחודשי העבודה הראשונים, הוכיח אותו עובד מיומנות ומקצועיות מרשימים, אלא שהכנסות החברה פחתו באחוזים בודדים, שבסדר הגודל של אותה חברה מדובר היה במאות אלפי שקלים, בעוד שלפי התעודות ההכנסות היו אמורות לעלות.

חשדו של המנכ"ל התעורר לאחר שקרא לאותו מנהל כספים והלה "מרח" אותו בנתונים, שעל פניהם נראו נכונים, אך ההרגשה שהותיר הייתה רעה. המנכ"ל ביקש מאתנו לבדוק בדיסקרטיות אודות האיש. לקחנו את מכתבי ההמלצה וחיברנו אותם לפי תקופות וראינו שאין רצף תעסוקתי – למעשה חסרות כמעט שנתיים שמהוות "חור שחור". בחקירה סמויה שערכנו מצאנו כי אותו מנהל כספים עבד בחברה גדולה, שלא הוזכרה במכתבים.

בחקירתנו במקום נמצא כי האיש היה גם שם מנהל כספים וגם שם התרחשה אותה תופעה של אבדן הכנסות. בבירור שעשה משרד רואי חשבון המתמחה בבדיקות מעין אלה נמצא כי הכסף הועבר לחברה בחו"ל. מנהל הכספים נקרא לבירור והודה שהעביר לחברה ההיא כספים, שאחיו שהסתבך היה חייב להם. בתמורה להודאה מלאה שאפשרה שיפוי מחברת הביטוח של החברה, פוטר האיש מבלי שתוגש נגדו תלונה במשטרה. ממצאי החקירה הועברו למזמין, הוצגו בפני אותו מנהל כספים, שמיהר להודות בעבירה. הפעם כבר לא הסתפקו בפיטורין בלבד, אלא גם הוגשה תלונה למשטרה, על מנת שמעבידים נוספים לא יפלו בפח.

במקרים רבים חקירות מהימנות נועדו לעזור למקבלי החלטות ומעבידים לקבל רקע על מהימנות העובד הקיים בחברה או כאשר הם מגייסים עובד חדש לחברה.

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עורך דין פלילי: מתי צריך, איך בוחרים ומה צריך לדעת

תחום המשפט הפלילי הוא מהמורכבים והרגישים ביותר בעולם המשפטי. משפט פלילי עוסק בתביעות שנובעות מעבירות...

המשך קריאה

חדשנות ובטיחות: איך מסתגלים עסקי ביטחון והשקעות לעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, שבו המודעות לבטחון האישי והקהילתי גבוהה מתמיד, השימוש במצלמות אבטחה נהיה כלי בלתי...

המשך קריאה

מערכות מעקב ברכבים חשמליים: האפשרויות הקיימות בשוק

מערכות מעקב ברכבים חשמליים הפכו לכלי מפתח בעידן הטכנולוגי המודרני. החידושים בתעשייה זו מציעים לבעלי...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות