cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירת מידע עיסקי

חקירת מידע עיסקי הוא "שירות" חובה לכל בעל עסק המעוניין להגדיל את סל המוצרים שלו ולהתקשר אל מול ספקים חדשים – מידע זה יכול לחסוך לך הרבה מאוד כסף ולעזור לך לשמור על סודיות תהליכי החברה בצורה טובה יותר.

דוגמה קלאסית וטובה ל- חקירת מידע עיסקי היא כאשר פנתה אלינו חברה גדולה, שרצתה להרחיב את "סל מוצריה" ולייבא מוצר מסוים מחו"ל – החברה ביקשה שנבדוק עבורה את המחירים בהם מייבאים אותו מוצר (הנחלק גם לתת-מוצרים רבים).

חקירת מידע עיסקי שערכנו

בחקירה נרחבת שערכנו במדינה העיקרית ממנה מייצאים את המוצר, הסתבר שמכיוון שלאותו מוצר יש שוק קשיח, מדובר ב-"שוק של מוכרים" והם אינם ששים למכור לכל דכפין. יתרה מזו, עיקר היצוא לארץ מתבצע באמצעות סוכן מקומי, ישראלי לשעבר החי במקום. למרות שככל מוצר, גם המחירים שלו כפופים להיצע וביקוש, השגנו את טווח המחירים בהם נמכר המוצר למספר מצומצם של יבואנים בישראל (למרות שמדובר במוצר בסיסי) ועל סמך אותן בדיקות, החליט הלקוח לרדת מהרעיון לייבא את המוצר.

לקריאה עוד על חוקר פרטי מומלץ לחצו כאן>>

תמונה של חקירת מידע עיסקי

חקירת מידע עיסקי עבור מפעלים גדולים

אנו משרתים קונצרנים מהגדולים במשק. לאותם קונצרנים ישנו צורך במגוון חקירות נרחב: החל מבדיקה אם עובדים שלהם שמשמשים בתפקידים רגישים, אינם מעבירים מידע למתחרים; המשך בבדיקה אם סוכני שטח לא מנצלים את החופש היחסי שלהם לצורכיהם הפרטיים ובמקום לעבוד בעבודתם, מנצלים את הזמן לעיסוקים פרטיים; עבור בבדיקות על מחלקים, כדי לראות אם מורידים סחורה רק במקומות המיועדים, או שמא גם אצל "לקוחות" שאינם ברשימת הלקוחות של המפעל.

חקירות נוספות מתייחסות לבדיקת ספקים, למשל לבדוק את מקור חומרי הגלם שלהם, אם מגיעים ממקומות מאושרים, או למשל אם מדובר בתעשיית המזון, ממקורות מפוקפקים שאינם עומדים בתנאי ההיגיינה או מידת הקור הנדרשת לאותו מוצר. חקירות נוספות שאנו עורכים עבור אותם לקוחות, במקרה של גניבה, היא לנסות ולאתר את הסחורה – גם אם היא מבוטחת, המפעל זקוק לעתים לחומר הגלם באופן מיידי והפיצוי הכספי אינו מכסה על הפגיעה במוניטין, בכך שהמפעל אינו יכול לעמוד בהתחייבויותיו כלפי לקוחותיו.

>> עוד בעניין חקירות מודיעין עסקי וריגול תעשייתי, קראו כאן.

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עורך דין פלילי: מתי צריך, איך בוחרים ומה צריך לדעת

תחום המשפט הפלילי הוא מהמורכבים והרגישים ביותר בעולם המשפטי. משפט פלילי עוסק בתביעות שנובעות מעבירות...

המשך קריאה

חדשנות ובטיחות: איך מסתגלים עסקי ביטחון והשקעות לעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, שבו המודעות לבטחון האישי והקהילתי גבוהה מתמיד, השימוש במצלמות אבטחה נהיה כלי בלתי...

המשך קריאה

מערכות מעקב ברכבים חשמליים: האפשרויות הקיימות בשוק

מערכות מעקב ברכבים חשמליים הפכו לכלי מפתח בעידן הטכנולוגי המודרני. החידושים בתעשייה זו מציעים לבעלי...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות