cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

יוסטון וי האב א פרובלם

הסיפור כאן הוא אודות סוואר בנמל יוסטון, שנבהל ממנוף חוף שהוריד מכולה מאניה. הוא נתקף חשש שהמכולה עומדת ליפול עליו, רץ אחורה כשפניו קדימה, נתקל במכולה אחרת שכבר פורקה מהאניה, נחבל בראשו ובכתפו והתעלף. האניה היתה של חברת ספנות שעובדת איתנו. הסוואר הגיש תביעה נגד חברת הספנות, למרות שמנוף החוף לא היה בשליטתה או בבעלותה. ככה זה באמריקה.

הסוואר טען, שכתוצאה מהפגיעה כתפו נפרקה והוא אינו מסוגל לעבוד יותר (למרבה המזל לא הגיש תביעה גם על הפגיעה בראש). נסעתי ליוסטון – עיר ענקית המשתרעת על מאות ק"מ מרובעים. מטרת הנסיעה היתה לחוקר עדים לארוע ולראות אם ניתן לצלם את הסוואר בשעת פעילות פיזית. היות והשהות שלי היתה מראש לזמן מוגבל, שכרתי את שרותיו של חוקר פרטי מקומי, ששמש בדיעבד רק כנהג שלי ותו לא. התחלנו את הסבב באיתור ביתו של הסוואר. הסתבר שמחוץ לבית חנה טנדר גדול, מהסוג שהאמריקנים אהבו לפני המשבר הכלכלי.

שאלתי את החוקר הפרטי המקומי מה יקרה, אם לאחד מגלגלי הטנדר יקרה פנצ'ר (מעשה שמים או עם קצת עזרה מבני אדם). הוא הביט בי כלא מאמין ואמר שמדובר במעשה פלילי, גם אם רק יצא האוויר ולא יפגע הצמיג. אוקיי, החוקר הפרטי כותב שורות אלה והחוקר הפרטי תוצרת טקסס, יצאו לדרך לאיתור העדים. בגלל גודל העיר, נסיעה מיעד ליעד, ארכה מעל חצי שעה. והרי באנו בלי לתאם מראש, כך שחלק מהעדים כלל לא היה בבית. אחרי תום שלב חקירות העדים (כולם נחקרו בכיסוי) חזרנו למשבצת הראשונה – בדיקת מצבו הפיזי של הסוואר. בלית ברירה שכרתי חוקרים פרטיים שנערכו לתצפיות על בית הסוואר. לאחר שבוע של תצפיות שערכו החוקרים הפרטיים המקומיים התברר שהאיש חי טוב: הוא אינו עובד, נוהג מדי פעם לבקר חברים ואינו עושה כל פעילות פיזית. למרבה הצער, גם לא קרה לו אף פנצ'ר בגלגל… נותרה רק עוד פעולה אחת – לנסות לדובב את עורך דינו של התובע. בעזרת סיפור כיסוי על ארוע דומה שארע לכאורה ללקוח שלנו במדינה אחרת, עוה"ד ספר מה באמת קרה ללקוח שלו – כלום. תשאלו – האם החוקר הפרטי התגלה כגאון שפתר את הבעיה. לא היא התשובה: לא ניתן היה להשתמש בהקלטה בבית המשפט בארה"ב וכך נאלץ הלקוח להתפשר פשרה כואבת, למרות שלסוואר לא קרה כלום, למרבה התסכול של החוקר הפרטי כותב שורות אלה.

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניסיון דריסה או ניסיון הפחדה?

היה זה ממש בתחילת דרכי כחוקר פרטי. נשכרנו ע״י בעל מפעל לוחות אסבסט ששכן אז ליד...

המשך קריאה

גרושין בצל לידה של ילד נכה

לפעמים כידוע, נולד תינוק עם נכות כזו או אחרת. כאשר מדובר בנכות רצינית, הדבר יכול להוביל...

המשך קריאה

עוור, עוור – אבל רואה לא רע...

סיפורנו הפעם נסוב על דמות ציבורית במגזר הערבי, שטען כי איבד את כושר השתכרותו, היות...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות