cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כיצד חוקר פרטי יכול לסייע להליך הגירושין?

הליכי גירושין רבים נערכים תוך שיתוף פעולה והדדיות בין בני הזוג. אולם כאשר הדבר נערך תוך שכל צד מתבצר בעמדתו, וכל שכן נכנס למאבק בצד השני, הרי שעלולים להתגלע מאבקים מכוערים, קשים ולעתים חמקמקים ומתוחכמים.

כמו בכל הליך גירושין, הזוג נדרש להתחלק ברכושו, וכאשר ישנו סכסוך המלווה את התהליך הנדרש, לא מן הנמנע שהצדדים יבקשו לפעול בדרכי עורמה שונות על מנת לתעתע במערכת המשפט ולהוליך שולל גם את בן או בת הזוג.

להלן נדגים מספר מקרים ובהם חוקר פרטי יוכל להיות לעזר רב בעת תביעת גירושין.

הוכחות להסתרת רכוש

במסגרתו של הליך הגירושין, נדרשים בני הזוג להתחלק ברכושם שווה בשווה. היבט זה, כל שכן בעת סכסוך קשה, יכול להוביל את אחד מבני הזוג לחפש אחר דרכי מרמה באמצעותן יסתיר את הרכוש ו/או את ההכנסות שברשותו.

עו"ד גירושין ומשפחה שוכרים לא אחת את שירותיו של חוקר פרטי על מנת שיבחן את הדברים בקפידה ויבדוק אם אכן בן או בת הזוג מסתירים רכוש אלו מאלו לצורך הליך הגירושין. הסתרת הרכוש יכולה להתבטא בהעברת הבעלות על הרכוש על שמו של אדם אחר, ביצירת חשבונות בנק נוספים על שמותיהם של אחרים, בהעברת נכסים והון ואף בהסתרתם של נכסי מקרקעין לצורך הימנעות מחלוקה. הכנסות בשחור אף הן יכולות לייצר מצג שווא של גובה ההכנסות בבית העסק, דבר אשר ישפיע על הליך הגירושין.

הוכחות חותכות אשר מעידות על הימצאותו של רכוש או אפיקי הכנסה כאלו ואחרים, יכולים בהחלט לשמש את הצדדים בהליך הגירושין ולהביא לחלוקה צודקת אל מול הערכאות המשפטיות.

הוכחת התנהגות לא הולמת

היבט נוסף ובו חוקר פרטי עשוי להיות לעזר רב בהליך הגירושין הוא במציאת הוכחות מצולמות המתעדות התנהגות לא הולמת מצד מי מבין הצדדים לרבות מעשי כיעור ואף בגידה.

בעת ההתנהלות אל מול בית הדין הרבני, הרי שהערכאה המשפטית בהחלט לא תקבל בעין יפה התנהגות לא הולמת מסוג זה, דבר אשר יכול להשפיע על האופן שבו הצד הבוגד נתפש ועל ההחלטות שינבעו כתוצאה מכך לאחר מכן.

היבטי משמורת ילדים

מעקב אחר התנהלותו של מי מבין הצדדים ביום-יום יכול לסייע רבות לצדדים הנלחמים על זמני השהות עם ילדיהם.

כך למשל אם מי מבני הזוג חושש לשלום ילדיו לאור התנהגות לא אחראית, הרי שגיבושן של הוכחות המתעדות התנהגות זו, יכולות להשפיע רבות על החלטותיו של בית המשפט באשר לסידורי המשמורת (ויש לציין כי בימינו נהוג לומר זאת במילים זמני שהות) עם הילדים.

בכל שאלה והתייעצות בנושא חקירות גירושין, הינכם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר וחוקר פרטי המתמחה בתחום ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניהול פיננסי אחראי: המפתח למניעת עבירות כלכליות והבטחת עתיד כלכלי איתן

ניהול פיננסי אחראי הוא הרבה יותר מאשר מעקב אחר חשבון העו"ש. זהו תהליך הוליסטי המשלב...

המשך קריאה

שירותי משרד לחוקרים פרטיים

למה משרד חקירות צריך לקחת שירותי משרד במיקור חוץ? ישנן סיבות רבות מדוע משרד חקירות עשוי...

המשך קריאה

ציוד חובה לכל חוקר פרטי

חוקרים פרטיים צריכים להיות מצוידים היטב כדי לבצע את עבודתם בצורה יעילה ובטוחה. הציוד החיוני...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות