cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מיהו הגנב האמיתי?

למשרד החקירות שלנו פנתה אישה מבוגרת שטענה כי נגנבים כספים מתוך ארנק אותו היא מניחה באחד מארונות ביתה. האישה נפגשה עם החוקר הפרטי שנשלח אליה וסיפרה לו כי היא משמשת כוועד הבית ומתוקף כך היא מחזיקה אצלה את הכסף.

החוקר הפרטי שנשלח ממשרד החקירות שלנו בדק ומצא כי הארון נמצא באחד החדרים הפנימיים של דירתה. החוקר ביקש ממנה לשים בארנק סכום של 1,000 ש"ח כאשר שטר של 200 ש"ח מבצבץ מתוכו החוצה וביקש מהלקוחה כי תדווח לו ביום המחרת האם נגנבו כספים מהארנק. למחרת היום, התקשרה הלקוחה ומסרה לחוקר כי אכן נגנב סכום של 400 ש"ח מהארנק. הלקוחה המבוגרת ציינה בפני החוקר הפרטי כי היא חושדת במטפלת המגיעה לביתה יום יום למספר שעות מטעם המוסד לביטוח לאומי.

החוקר הפרטי החליט להתקין מצלמה סמויה המכוונת לכיוון הארון בו מונח הארנק ומצלמה נוספת הפונה לכיוון דלת הכניסה של הדירה. מנהל משרד החקירות שלנו ביקש מהלקוחה כי גם הפעם תציב פיתיון כאשר שטר אחד יהיה מונח מחוץ לארנק. החוקר הפרטי ביקש מהלקוחה כי תתקשר אליו עת שתבחין שוב בגניבה של כספים מהארנק. ואכן כעבור יומיים, התקשרה הלקוחה וטענה שוב בפני מנהל משרד החקירות שלנו ובפני החוקר הפרטי, כי הפעם נעלמו 600 ש"ח מהארנק!

כעבור מספר שעות, התייצב החוקר הפרטי בביתה של הלקוחה והחל לעבור על סרט הצילום שתועד במצלמה הסמויה. הלקוחה סיפרה לחוקר הפרטי, כי אינה מבינה כיצד נגנבו הכספים מביתה, מאחר והייתה יום קודם בבדיקות בבית החולים יחד עם המטפלת שלה. החוקר הפרטי קרא למנהל משרד החקירות שלנו והם החלו להתבונן בסרט הצילום ביום בו הלקוחה נמצאה מחוץ לבית עם המטפלת שלה. סמוך לשעה 12:00 בצהריים, נראתה אישה נכנסת לדירתה של הלקוחה, לאחר שפתחה את דלת הכניסה עם מפתח הנמצא ברשותה ומיד אחר כך היא ניגשה ישירות לחדר הפנימי, פתחה את דלת הארון ונראתה מוציאה כסף מתוך הארנק.

יוצא אפוא כי אותה אישה הכירה היטב את הדירה ואת מקום המסתור של הארנק…

השכנה שמעבר לפינה!

מנהל משרד החקירות והחוקר הפרטי ביקשו מהלקוחה כי תצטרף אליהם לצפות בסרט ותנסה לזהות את אותה האישה שנכנסה לביתה. החוקר הפרטי ומנהל משרד החקירות הציגו את הסרט בפני הלקוחה ולפתע הבחינו בה תופסת את ראשה וצועקת: "אני לא מאמינה… אני לא מאמינה". החוקר הפרטי שאל אותה האם היא מכירה את האישה המצולמת בסרט והיא השיבה כי מדובר בשכנתה מהדירה הסמוכה. הלקוחה סיפרה כי מדובר בשכנה המיודדת איתה היטב, הן נוסעות לקנות מוצרים בסופר ביחד, הן מבשלות ביחד וכדומה.

החוקר הפרטי שאל את הלקוחה מנין יש לאותה האישה מפתח לדירתה והיא נזכרה כי בעת ששכנתה עברה לגור בבניין (לפני כחצי שנה), היא ביקשה ממנה לשכפל את המפתח למחסן המשותף של הבניין ובתמימותה היא נתנה לה את כל צרור המפתחות שלה, הכולל בין היתר גם את המפתח לדירתה. היא הוסיפה כי לא חששה כלל כי אותה שכנה תשכפל ללא ידיעתה גם את המפתח של דלת הכניסה לדירתה. מנהל משרד החקירות והחוקר הפרטי ביקשו מהלקוחה כי תקרא לשכנתה אליה הביתה. השכנה נכנסה לביתה ושם החל העימות בינה לבין החוקר הפרטי. בתחילה, הכחישה השכנה כל קשר לגניבת הכספים, אך לאחר שהחוקר הציג בפניה חלק מסרט הצילום, היא החלה "להישבר" וסיפרה כי עקב מצוקתה הכלכלית היא נאלצה לגנוב כספים. בחקירה מעמיקה שערכו מנהל המשרד והחוקר הפרטי התברר, כי מעבר לגניבת כספי ועד הבית, גנבה אותה שכנה מספר טבעות ותכשיטים מהלקוחה. אותה שכנה סיפרה לנו כי יש לה בן זוג נרקומן והוא זה ששכנע אותה לשכפל את מפתח הדירה והוא זה שהנחה אותה כיצד לגנוב את הכסף והתכשיטים.

מנהל משרד החקירות גבה מהשכנה הודאה בכתב בה היא מודה בכל החשדות וביקש ממנה בתוך 72 שעות להחזיר את הטבעות והכספים שנגנבו לידי הלקוחה. כעבור יומיים, פגשה השכנה את מנהל משרד החקירות והחוקר הפרטי ומסרה לידיהם מעטפה עם התכשיטים והכספים שנגנבו. מנהל המשרד לא הסתפק בכך וביקש מהשכנה ומבן זוגה הנרקומן כי יעזבו תוך כחודש ימים את דירתם בבניין (דירה שכורה) וכך קרה. מוסר השכל: אסור לחרוץ את דינו של איש בטרם פניתם למשרד חקירות אשר יגלה עבורכם את האמת…

מישהו גונב אתכם בביתכם שלכם? חושדים במנקה, בשכנים או בכל אחד אחר? אנחנו כאן בכדי לחקור את הנדרש ולמצוא את הגנב האמיתי בהקדם!

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניסיון דריסה או ניסיון הפחדה?

היה זה ממש בתחילת דרכי כחוקר פרטי. נשכרנו ע״י בעל מפעל לוחות אסבסט ששכן אז ליד...

המשך קריאה

גרושין בצל לידה של ילד נכה

לפעמים כידוע, נולד תינוק עם נכות כזו או אחרת. כאשר מדובר בנכות רצינית, הדבר יכול להוביל...

המשך קריאה

עוור, עוור – אבל רואה לא רע...

סיפורנו הפעם נסוב על דמות ציבורית במגזר הערבי, שטען כי איבד את כושר השתכרותו, היות...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות