cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סיפור על חקירה לפני נישואין

אף פעם לא חשבתי שאהיה מאילו שמשתמשים בשירותיו של חוקר פרטי או בכלל שאכנס למשרד חקירות – אך לעולם אין לדעת מה צופן בחובו העתיד.

אני אישה אמידה מאוד, קיבלתי נכסים רבים בירושה וכך גם בגירושים שחוויתי מבעלי. היינו שותפים במשרד נדל"ן ומצבי הכלכלי והמשפחתי ידוע בקרב סביבתי הרוב וגם ניתן לבררו בקלות באמצעות האינטרנט. כגרושה יחסית טרייה בתחילת גיל 40 חזרתי מיד לעולם הדייטינג ורציתי לצאת, להכיר ולהתרענן קצת במחזרים חדשים.

חיי הנישואים היו מתישים ונגרמו בצורה מייגעת. לא חיפשתי משהו רציני אלא רק שותף לבילויים ולהנאות החיים, מישהו לחלוק עמו את הלילה מפעם לפעם. יצאתי למספר דייטים שלא התפתחו מעבר לדייט הראשון או השני ואז הכרתי את ג'ו. ג'ו הוא ישראלי-אמריקאי שלדבריו חזר ארצה משנים רבות בניו יורק, לשם נסע על מנת להתעשר ולהצליח בעולם הגדול, תכנית שלדבריו עבדה כמתוכנן ועכשיו הוא חזר ארצה על מנת להתיישב ואולי גם להביא ילדים בארץ מולדתו.

היחסים עם ג'ו נראו מבטיחים, הוא היה מצחיק ומעניין ולאישיותו היה פאן מסתורי עם נופח של חו"ל והפגישות המרובות שלנו גרמו לי הנאה רבה. מפעם לפעם הרגשתי שהיחסים בינינו הופכים לפחות ופחות קלילים וגו' נראה הרבה יותר דרוך, אולי אפילו מוטרד, והתחיל לדבר על הרצון להתמסד ולהביא ילדים, וכעבור כמה פגישות אף הציע לי נישואים בצורה ספונטנית שכזו, בלי טבעת, אבל עם המון הבטחות ומבט מאוהב בעיניים. אני שראיתי כבר לא מעט הפתעות בחיים, מיד נרתעתי. המשכתי לשחק את המשחק והתנהגתי כאילו הכל כרגיל, הסברתי לו שעוד מוקדם מדי בשבילי ושאצטרך עוד זמן על מנת לחשוב על זה. מיד חשתי בשינוי בהתנהגותו והתלהבותו מפגישתנו פחתה, משום שכבר מעט נקשרתי אליו ולא רציתי לוותר על הקשר, החלטתי לפנות למשרד חקירות על מנת לפתוח אחריו בחקירה פרטית ובינתיים התחמקתי וסיננתי אותו.

בחקירה, ערכו אחריו מעקב קצר יחסית ובעיקר בירור של מסמכים ועבר תעסוקתי, היסטורי, צבאי וכו' – החקירה העלתה שג'ו, שזה בכלל לא שמו האמיתי, הוא בעצם נוכל ורמאי אשר נחשד בעבר בעבירות רבות של הונאה ועוקץ ולכן ככל הנראה עזב את הארץ. לאחר התוצאות, ניסיתי ליצרו עמו קשר על מנת לסיים את היחסים אתו, אבל הוא כנראה כבר הבין שאותי לא יצליח לעקוץ ונעלם, ואני… ניצלתי מטעות חיי.

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניסיון דריסה או ניסיון הפחדה?

היה זה ממש בתחילת דרכי כחוקר פרטי. נשכרנו ע״י בעל מפעל לוחות אסבסט ששכן אז ליד...

המשך קריאה

גרושין בצל לידה של ילד נכה

לפעמים כידוע, נולד תינוק עם נכות כזו או אחרת. כאשר מדובר בנכות רצינית, הדבר יכול להוביל...

המשך קריאה

עוור, עוור – אבל רואה לא רע...

סיפורנו הפעם נסוב על דמות ציבורית במגזר הערבי, שטען כי איבד את כושר השתכרותו, היות...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות