cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירה לפני נישואין

פעמים רבות פונים הורים ובני משפחה מודאגים למשרדי חקירות כדי לברר פרטים ולקבל מידע על חתנים או כלות עתידיים במשפחה. שום פניה, יש לומר, לא נעשית סתם – יש כל מיני רמזים מחשידים, תחושה של מועקה שמישהו מסתיר משהו ולכן פונים למשרדי חקירות ומזמינים חקירה.

ניתן לומר כי רובן של הפניות למשרדי חקירות מניבות אכן פרטים ומידע חשוב חדש ותחושת הבטן הייתה צודקת. חלק מהחקירות מגיעות דווקא מהמגזר החרדי כאשר משפחות חוששות כי אין להן מספיק פרטים או מידע לגבי השידוך והם מעוניינים לדעת יותר. הרבה משפחות חרדיות עושות חקירות לפני נישואין משום שהן שחיות בתוך הקהילה, יודעות שזה אופייני להסתיר מידע בתוך הקהילה הזו ויש מה שנקרא "בושה" – מידע שאם יגלוש החוצה, יכתים את המשפחה ולכן זאת תעשה הכל כדי להסתיר אותו מהקהילה עצמה. משום שהמידע איננו שקוף תמיד, כאשר לא מדובר על שידוך בתוך הקהילה אלא עם משפחה זרה, נוהגים הרבה זוגות הורים חרדים, לפנות למשרדי חקירות כדי לברר על החתן או הכלה המיועדים, ופעמים רבות תחושות הבטן שלהם צודקות ומתגלה מידע שפוסל ומונע את הנישואין.

לא מתחתנים עם מחלת נפש (מיומנו של חוקר פרטי)

אחד הדברים שבכל קהילה חרדית מתביישים בהם, זה קיומן של מחלות נפש. המשפחות מסתירות דבר זה, מעלימות מידע, מספרות סיפורים, מתביישות במחלה ומשום כך מוזנחים הרבה מאוד מקרים של מחלות נפש – המשפחה לא מוכנה בשום פנים ואופן לטפל בעניין מחשש שמא יגלו שיש להם בן משפחה שסובל ממחלת נפש. במקרים רבים, ינסו לשדך את בן/בת המשפחה שסובלים ממחלת הנפש מבלי לספר לצד השני כמובן על הלקות של המשתדך או המשתדכת העתידית. מחלת נפש יש לומר, היא מחלה גנטית העוברת בירושה במשפחה, מאב לבן וכו', ומשום כך שום משפחה לא מעוניינת להתחתן עם מישהו שסובל ממחלת נפש. בהיעדר מידע שקוף בקהילה החרדית על מחלות נפש, לוקחת לפעמים משפחה החושדת בקיומה של מחלה כזו, חוקר פרטי ומבקשת ממנו שיחשוף מידע רפואי על החתן או הכלה העתידיים.

החוקר הפרטי צריך באמצעים החוקיים העומדים לרשותו ותוך כדי ביצוע מעקבים, להגיע לתמונה השלמה על הנחקר שלו ולהעביר למשפחה את המידע המכריע עליו, כדי שיוכלו לקבל החלטה נכונה. פעמים רבות מתגלה כי החשד לא היה דמיוני ואכן "יש דברים בגו" – הבחור או הבחורה סובלים מאיזה שהיא מחלת נפש או הפרעה נפשית ועל החוקר הפרטי להביא את המידע החיוני אל המשפחה.

הזמנת חקירה לפני נישואין

הזמנת חקירה לפני נישואין היא היום התנהלות מקובלת מאוד במגזר החרדי, משום שכאמור זו קהילה שמרבה להסתיר מידע מפליל, רפואי או אישי על אנשים, בתוך הקהילה ולפעמים גם בתוך המשפחה עצמה. משום שהסתרה היא חלק ממנגנון ההגנה של החרדים, הרי שאם למשל הבן שלך יתחתן עם בחורה שהיא חולת נפש, הוא בעצמו כעת יהיה במצב של הסתרה, כי זוהי ההתנהלות בתוך הציבור החרדי.

מעוניינים לחתן את הבן או את הבת בראש שקט ונטול דאגות? אנחנו נסייע לכם בביצוע ההליך הרגיש והכ"כ חשוב!

חקירות פרטיות לפני חתונה

לא מעט זוגות בוחרים לחקור מגוון פרטים אודות בני או בנות הזוג שלהם לפני מעמד החתונה. במידה וגם אתם לקראת שלבי החתונה ומעוניינים להכיר היטב מגוון נתונים חשובים אודות בן או בת הזוג שלכם לפני התחייבותכם, חשוב לדעת כי כיום ישנם לא מעט חוקרי אישות אשר יכולים לעשות זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר. הליך ההכשרה של חוקרים פרטיים ארוך במיוחד וכולל לא מעט הכשרות מקצועיות נרחבות ומקיפות עד לקבלת רישיון התעסוקה בתחום. החוקרים הפרטיים בוחרים להתמקצע בתחומים שונים בהם הם עוברים את מירב ההכשרות ותקופות הניסיון והלמידה שלהם. התחומים השכיחים ביותר הם תחומי האישות בהם החוקרים מאתרים בני ובנות זוג בוגדים, חשבונות בנק שונים ומוסתרים בכל רחבי העולם, נכסי נדלן בפרט או נכסים בכלל הרשומים על שמו של אחד מבני הזוג ועוד. למידע נוסף על חקירות לפני נישואין, פנו אל משרד חקירות מ.ח.א.

חקירות לפני נישואין: וודאו שאתם מכירים את בן או בת הזוג לפני מעמד החתונה

במידה וגם אתם רוצים לחקור את בן או בת הזוג שלכם לפני מעמד הנישואין חשוב לדעת לבחור נכון חוקרים מקצועיים, שעברו את כל הליכי ההכשרה וקיבלו רישיון לעסוק בתחום. לצערנו, כיום ישנם לא מעט אנשים אשר מציגים את עצמם כחוקרים פרטיים בעוד הם בכלל לא מחזיקים ברישיונות לעשות בתחום. לכן חשוב להימנע מבחירה שרירותית ללא חקירה מעמיקה אודות החוקר בו אתם מתעניינים. במהלך החקירה שלכם אודות החוקר הטוב ביותר שיצליח לחקור את בן או בת הזוג שלכם לעומק בכלל רבדים, חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת חיוביות אודות שירותיו ברשת, לוודא כי הוא אכן עבר את כל שנות הניסיון והלמידה שלו בתחום זה של חקירות אישות וכמובן – לדרוש ממנו להציג בפניכם את רישיון התעסוקה שלו.

משרדי חקירות ידעו להתאים לכם את החוקר המנוסה ביותר

אנשים רבים אשר מעוניינים ליהנות משירותיו הטובים ביותר של חוקר אישות ברמה מקצועית גבוהה, פונים אל משרדי חקירות. משרדי החקירות שמעסיקים לא מעט חוקרים פרטיים, מוודאים כי רמתם המקצועית הגבוהה ובוחנים את יכולותיהם מעת לעת. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהחוקרים שיתאימו לכם אכן מחזיקים בכל הרישיונות ועברו את כל ההכשרות הנדרשות על מנת לשרת את הציבור כחוקרים פרטיים וכמובן כך תצליחו ליהנות מתוצאות מיטביות של חקירה אשר נעשית על ידי חוקר מקצועי שעבר את רוב שנות הניסיון שלו בתחום האישות.

 

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניסיון דריסה או ניסיון הפחדה?

היה זה ממש בתחילת דרכי כחוקר פרטי. נשכרנו ע״י בעל מפעל לוחות אסבסט ששכן אז ליד...

המשך קריאה

הבוגדת המתוחכמת

למשרד החקירות שלנו פנה גבר כבן 45 ונפגש עם מנהל המשרד. הגבר סיפר כי הוא...

המשך קריאה

גרושין בצל לידה של ילד נכה

לפעמים כידוע, נולד תינוק עם נכות כזו או אחרת. כאשר מדובר בנכות רצינית, הדבר יכול להוביל...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות