cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירות לפני נישואין

החתן המתחזה (חקירה לפני הנישואין)

למשרד החקירות שלנו נכנסה לקוחה שסיפרה לנו כי בתה עומדת להתחתן והיא מעוניינת לבדוק כי החתן המיועד הוא אכן הגבר "האידאלי" עבור בתה. הלקוחה נפגשה עם החוקר הפרטי, מנהל משרד החקירות שלנו, והציגה בפניו תמונה של החתן המיועד כשהוא לבוש במדי צה"ל ומעוטר בדרגות של סגן אלוף.

הלקוחה פגשה בהמשך את החוקר הפרטי שאמור לבצע את החקירה וסיפרה לו כי חתנה לעתיד הוא איש עסקים רציני, יש לו חברות רבות בארץ ובחו"ל (כך הוא סיפר להם) והוא מגיע כל פעם לביתם, ברכב אמריקאי מפואר. החוקר הפרטי קיבל את כל הפרטים והחל מיד בחקירה. התברר כי החתן המיועד אינו מדווח כבעל מניות ו/או כמנהל באף חברה. לעומת זאת נמצא כי הוא חייב מאות אלפי שקלים בלשכות ההוצאה לפועל השונות ברחבי הארץ.

החוקרים הפרטיים של המשרד, בתיאום עם מנהל משרד החקירות, החליטו להעמיק בחקירה. התברר כי אותו "חתן" שנראה בתמונה במדי צה"ל בדרגת סגן אלוף, סיים את הצבא בדרגת סמל. את הדרגות שאיתם הוא הצטלם, הוא קנה ככל הנראה בחנות כלשהי לפני חג הפורים. החוקר הפרטי החליט להעמיק בחקירת הרקע אודות האיש ובחקירה סמויה שערך נודע לנו, כי אותו "חתן" (שכמובן הציג את עצמו כרווק) הוא בעצם גבר גרוש. החוקר שלח חוקרים פרטיים נוספים מהמשרד לשטח על מנת לאתר את מקום מגוריו הקודם של החתן ואכן כעבור ימים ספורים איתרנו את מקום מגוריו האחרון, שם היה גר עם אשתו. החוקר הפרטי ביצע חקירה בכיסוי אצל מספר שכנים בבניין והתברר כי "החתן המיועד" נהג להתעלל פיזית באשתו והמשטרה פקדה את ביתם פעמים רבות בעקבות תלונות חוזרות ונשנות מצדה בגין מעשי אלימות שנקט כלפיה. בהמשך החקירה איתר חוקר ממשרדנו את גרושתו של האיש שסיפרה לנו כי מדובר בגבר אלים ונוכל. לדבריה, הוא מסובך בחובות ואינו עובד.

לאור הממצאים, הזמין מנהל משרד החקירות שלנו את הלקוחה למשרד ויחד עם החוקר הפרטי שביצע את החקירה, הם פרסו בפניה את הממצאים. הלקוחה הייתה בהלם, היא לא האמינה כי בתה עומדת להתחתן עם נוכל כזה. מיד לאחר קבלת דו"ח החקירה, היא ניגשה לדבר עם בתה והציגה בפניה את כל הממצאים. הבת סירבה להאמין לממצאי החקירה והחליטה למרות הכל להתחתן עם אותו נוכל, בו התאהבה. לימים, התקשרה הלקוחה לחוקר הפרטי ולמנהל משרד החקירות וסיפרה כי בתה עזבה את הארץ עם בעלה הטרי והם נסעו להשתקע במיאמי שבארה"ב. לאחר כחצי שנה התקשרה הלקוחה לחוקר הפרטי ממשרדנו וסיפרה לו, כי בתה שבה לארץ. היא נפגשה במשרד החקירות שלנו עם צוות החוקרים הפרטיים שטיפל בזמנו בחקירה וסיפרה להם כי הבעל נקט באלימות פיזית קשה כלפי בתה בעת שהם גרו בחו"ל ולאחר מספר חודשים היא ברחה מהבית באישון לילה (בעזרת חברים ישראלים שגרו במיאמי) וחזרה לארץ.

מוסר השכל:

אל תתנו לתמונות ולסיפורים להטעות אתכם!

תמיד צריך לפנות לחוקר פרטי רישוי ולמשרד חקירות ולבדוק את הנדרש.

משרד החקירות שלנו הפעיל צוות של חוקרים פרטיים מיומנים והגיע לחקר האמת.

למרבה הצער האהבה סנוורה את בתה של הלקוחה והיא נאלצה לעבור מסכת עינויים עד שהבינה "על בשרה" כי ממצאי החקירה היו נכונים.

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירות סייבר

משרדנו מתמחה בין היתר גם בחקירות מסוג זה. כידוע, הקף ההונאות ברשת הולך וגדל ותופח לממדים...

המשך קריאה

צילומים והקלטות סתר

חוקרים פרטיים הינם אנשי מקצוע שעבודתם הינה איסוף מידע במישור האזרחי. באמצעות שימוש ביכולות מסוימות...

המשך קריאה

פוליגרף

בדיקת פוליגרף לעתים קרובות, במסגרת ביצוע חקירה פרטית אנו נעזרים במכשיר הפוליגרף, הידוע גם בשם "מכונת...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות