cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צילומים והקלטות סתר

חוקרים פרטיים הינם אנשי מקצוע שעבודתם הינה איסוף מידע במישור האזרחי. באמצעות שימוש ביכולות מסוימות וטכנולוגיה מתקדמת, אין כמעט שום בדל מידע שנשאר חף מעיניהם הסקרניות של החוקרים הפרטיים.

מקצועיותם של חוקרים פרטיים מתפרשת על פני תחומים רבים, אחד מהם הינו התחום הכלכלי דרכו הם מגלים פרטים על רכוש, כספים ועוד אשר אנשים/ארגונים מעוניינים להסתיר. מלבד התחום הכלכלי, תחום מרכזי נוסף הינו תחום המעקבים אשר כולל שימוש אינטנסיבי בצילומים והקלטות מקצועיות.

צילומי סתר

קשה מאוד למצוא אדם שיהיה מוכן לכך שיצלמו אותו מבצע מעשים מפלילים, לכן צילומים שכאלו חייבים להיעשות בסתר. כידוע לכל חובב צילום, גם עם מצלמה משוכללת ביותר ישנם מאפיינים רבים שעלולים להרוס עבורנו את התמונה ולהפוך אותה לבלתי-בהירה בעליל. לכן חוקר פרטי מקצועי שעוסק במעקבים חייב להיות מצויד גם בטכנולוגיה המתאימה, אך חשוב מכך, ביכולות המתאימות לצורך הפקת תמונות ברורות ומקצועיות. בנוסף ליכולת זו, חוקרים פרטיים חייבים להיות מסוגלים להשיג את התמונות שלהם כשמושאי המחקר שלהם אינם מודעים לכך.

הקלטות סמויות

כל במאי מקצועי יודע שאחד המרכיבים החשובים להצלחתו של הסרט הוא הפסקול, במיוחד בסרטי מעקב מקצועיים. גם בהקלטות סמויות שמטרתן הינה גילוי ותיעוד של התנהגות בוגדנית. על תמונות בלבד לעתים מצליחים להביא ערעור, גם על סאונד בלבד, אך כשמשלבים ביניהם קשה מאוד לערער על הממצאים. השגת סאונד ברור בסיטואציה של מעקב דורשת גם היא ציוד ויכולות מקצועיות ביותר, כל זאת במיוחד במידה ומדובר באיסוף הראיות בסתר.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירות סייבר

משרדנו מתמחה בין היתר גם בחקירות מסוג זה. כידוע, הקף ההונאות ברשת הולך וגדל ותופח לממדים...

המשך קריאה

פוליגרף

בדיקת פוליגרף לעתים קרובות, במסגרת ביצוע חקירה פרטית אנו נעזרים במכשיר הפוליגרף, הידוע גם בשם "מכונת...

המשך קריאה

חקירות פרטיות

חקירות פרטיות הן חקירות שרבים משתמשים בהן באופן דיסקרטי בכדי להשיג מידע קריטי לסיטואציות מכריעות....

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות